Statusuri de suferinta in dragoste statusuri triste de iubire

Statusuri de suferinta in dragoste statusuri triste de iubire, de dezamagire. Viata nu este asa cum o visam. Uneori suferim, cand pierdem pe cineva pe care l-am iubit si atunci suferinta in dragoste este mare. Incercam sa mai facem un pas, poate cu niste statusuri pe yahoo mess, gandindu-ne ca poate se va intoarce:

- Suferinta este singura experienta peste care nu trece niciun suflet uman.
- Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang … nu mai pot … te iubesc si te vreau inapoi
- Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma… ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul.
- E greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU !
- Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang … nu mai pot … te iubesc si te vreau inapoi …
- Am invatat sa plang cu zambetul pe buze….
- As vrea sa pot da timpul inapoi … sa intorc clepsidra … si sa te pot privi din nou in ochi … sa pot sa-ti spun cat te iubesc!

- Acum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!
- Credeam ca daca ai aripi: zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…
- Ce sa fac ca lacrima sa nu se mai plimbe pe obrazul meu?
- Am mai pierdut inca o clipa, inca un an, inca o viata degeaba … te-am pierdut pe tine
- Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.
- Vreau sa fiu singura in pustietate, sa nu vad lumina zilei, doar intunericul adancul sufletului…
Tristetea trece, lacrimile se usuca, rana se vindeca, raul se uita , dar acum le simt pe toate, odata cu ele trec si eu…
- Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm…

Asteptam de la tine alte statusuri triste de dragoste , statusuri de suferinta in iubire pentru mess.
Creative Commons License
Orice preluare de text sau poze de pe acest blog se va face cu citarea sursei si un link catre aceasta!